Veterancafé

Mødestedet for hjemvendte veteraner i Tønder.

Skytteforening Sydvest er stolt af at kunne tilbyde et aktivitetsprogram for hjemvendte veteraner i Syd- og Sønderjylland.

For og med veteraner

Mona Lene Rasmussen har i samarbejde med Skytteforening Sydvest skabt et fristed for alle hjemvendte veteraner og deres pårørende. Her kan du komme og få en kop kaffe, te eller vand og en uforpligtende snak med andre veteraner om alt mellem himmel og jord.

Formålet med Veterancaféen er at mødes og netværke med andre veteraner og deres pårørende.

Hvor mødes Veteranerne

På Skytteforening Sydvests 50 meter skydebaneanlæg på Holmevej 5 i Tønder hver torsdag kl. 15-17.

Når året går på hæld og dagen bliver mørk om eftermiddagen, forlægger vi aktiviteterne til Skytteforening Sydvest indendørs lokaler i Tønderhallerne.

Hvornår

Hver torsdag i kl. 15-17.
Der er ingen tilmeldingspligt, du er velkommen til bare at dukke op.

Hvis du er interesseret i at deltage, men har brug for at vide lidt mere, er du velkommen til at kontakte Mona Lene Rasmussen på tlf. 23664118 eller pr. e-mail: molra@toender.dk.

Tovholdere er Veteran Mona Lene Rasmussen (tidligere 1BDE) og veteran Niels Madsen Krag.

Det kræver ikke medlemskab for at bruge veterancaféen

... men hvis du er interesseret i at blive medlem af Skytteforening Sydvest, har vi plads i Veterangruppen. Det taler du med Mona Lene Rasmussen om.

Et medlemskab af Skytteforening Sydvest er gratis for hjemvendte veteraner. Dog betaler man for den ammunition, man bruger.

Som medlem af Skytteforening Sydvest kan Veteraner selvfølgelig deltage i alle Skytteforeningens normale aktiviteter.