Åbningstider

Onsdag kl. 9.00 - 11.00 for seniorer, kl. 16.00 - 18.00 for unge, kl. 18.00 - 20.00 for voksne.

Der skydes med riffel og pistol kaliber .22 samt med luftriffel og luftpistol.

Skydning i vintersæsonen er altid i Tønderhallerne.

Vintersæsonen strækker sig fra første onsdag i oktober til sidste onsdag i marts.

Sommerperioden strækker sig fra uge 13 i april til uge 39 i oktober.

Helårsskydning med riffel, pistol og revolver

Hver lørdag kl. 11.00 - 13.00 på skydeterrænet på Infanterivej i Tønder (den forhenværende kasernes skydebane). Der er skydebaner på 25, 50, 100 og 200 meter.

50 meter udendørs skydebaner: Standard riffel og biathlon riffel kaliber .22

Hver onsdag kl. 16.00 - 18.00 på Holmevej i Tønder. Sæsonperiode fra første onsdag i april til og med første onsdag i oktober. Uden for sæsonen trænes med standard riffel på skydebanerne i Tønderhallerne.

Bueskydning

Bueskytterne holder pause for øjeblikket.

Har du lyst til en prøveskydning?

Så kan du gøre følgende:

• Du kan møde op i vores foreningslokaler i Tønderhallerne i Skytteforeningens åbningstider.
  • Hvis du er interesseret i at prøve at skyde med riffel, kan du sende en e-mail til riffel@skytteforeningsydvest.dk
  • Hvis du er interesseret i at prøve at skyde med pistol, kan du sende en e-mail til pistol@skytteforeningsydvest.dk

Som ikke-medlem skal du, ud over prisen for den forbrugte ammunition betale et gæsteskydningsgebyr på 100,- kr.

Hvad med biathlon?

Er du interesseret i at kombinere løbetræning og skydning, så er sommer-biathlon måske lige det du har brug for.

Du kan kontakte vores biathlon træner på e-mail biathlon@skytteforeningsydvest.dk

Vi er stolte af at vores biathlon træner i 2023 blev verdensmester i sin klasse ved biathlon verdensmesterskaberne i Norge. Så vi tør roligt påstå at du ikke finder bedre træningsmuligheder i miles omkreds!